פרחי באך 
 
פרחי באך – האם באמת עוזר?
השאלה האולטימטיבית שחוזרת על עצמה היא "האם טיפול בפרחי באך עובד"? ואם כן אולי זה רק פסיכולוגי?
אז נניח שזה רק פסיכולוגי, מה רע בכך, העיקר שזה עוזר, במקום לקחת תרופות, עדיף שזה יעזור.
 
הגיע אלי רוני בן השנתיים מלווה בהוריו, רוני סובל מאסטמה מאז היותו עולל בן כמה חדשים. הוא כבר הספיק להיות פעמיים מאושפז בבי"ח ומטופל באוהל חמצן, ובשאר הזמן הוא סובל פעמים רבות מהתקפי אסטמה שמטופלים בבית בשיטות הרפואה הקונבנציונלית. סבתא של רוני עובדת בבי"ח ולכן רוני כבר ביקר אצל לא מעט רופאים.
 
כשאבא של רוני דיבר איתי הוא אמר משהו בנוסח הזה " נימאס לי לראות את הילד הקטן הזה סובל כל כך, מקבל כל כך הרבה תרופות, שום דבר לא עוזר והמצב רק מחמיר. החלטתי להפסיק לו את התרופות וכעט אני מחפש משהו אחר".
 
הגיע רוני מלווה בהוריו. בדקתי אותו והתאמתי לו תמציות פרחי באך – הבדיקה והתאמת התמציות לא מלחיצות את הילד, הילד משחק בצעצועים שלו והבדיקה נעשית ללא מגע (הבדיקה היא אנרגטית -במאמרים הבאים אסביר את מהלך הבדיקה). הילד כמובן לא יודע שהוא מקבל תמציות באך, אפשר לשים אותן בשוקו, במים, או במרק – אין להן טעם או ריח.
 
לאחר יומיים, טילפן אלי אבא של רוני ואמר לי כך "אני מכיר את הילד שלי שנתיים, מעולם לא ביקש לאכול, הבוקר הוא קם וביקש לאכול, עד היום היינו צריכים להאכיל את רוני עם סיפורים, תחנונים, ומתנות".
 
לאחר ארבעה שבועות (תמציות פרחי באך יש להחליף אחת לשבועיים): הגיע שוב רוני מלווה בהוריו. האמא סיפרה שהגננת ניגשה אליה ושאלה האם הם לוקחים את רוני לטיפול פסיכולוגי. הגננת הסבירה את השאלה (לדעתי קצת מאוחר מידי – הידיעה הזו הייתה צריכה להגיע להורים הרבה יותר מוקדם) בכך שעד לפני שבוע/שבועיים רוני היה נכנס בבוקר לגן לוקח צעצוע והולך לשבת לבד באיזו שהיא פינה ומשחק לבד כל היום עם הצעצוע, הוא לא מתקשר עם הילדים, לא משחק איתם ודי מפחד מהם ובשבוע שבועיים האחרונים הוא הפך להיות ראש קבוצה, משחק עם הילדים ומנהל אותם, מהפך מקצה לקצה.
 
עברו שנתיים – רוני עד היום לא קיבל אף התקף של אסטמה.
האם הטיפול בפרחי באך עובד?

 

פרחי באך - היסטוריה

פרחי באך - למי מתאים?

איך פועלים פרחי באך?

תהליך ההפקה של פרחי באך

מינון לתמציות פרחי באך

 

 קורס פרחי באך

 

 

 קורס ביואנרגיה

 מפת אתר  לראש הדף